Topul exercițiilor care te ajută să slăbești

Distribuie

Indiferent de dieta pe care o urmezi, efortul fizic zilnic este recomandat. Mișcarea te ajută să pierzi din kilogramele în plus și să ai o stare permanentă de bine. Tonifierea și mișcările cardio sunt cheia pentru un corp armonios. Acestea sunt exercițiile care te ajută să ajungi la silueta dorită:

Mersul pe bicicletă

O oră de mers pe bicicletă în ritm alert te ajută să arzi între 500-1000 de calorii. E cel mai simplu și relaxant mod de a slăbi. Dacă vremea de afară nu îți permite plimbări lungi cu bicicleta, optează pentru o bicicletă fitness.

Înotul

O oră de înot arde 800 de calorii, ceea ce face ca sportul să fie cel mai bun sport de vară pe care îl poți practica, mai ales dacă îți place marea. Și iarna poți practica înotul, dacă optezi pentru un abonament la bazin.

Tenis

800 de calorii sunt arse într-o oră de tenis. Tenisul e un sport distractiv, care te ajută să ai un corp de invidiat și să petreci câteva ore relaxându-te alături de prieteni.

Plimbarea

O oră de plimbare lejeră te ajută să arzi 360 de calorii. Cu cât mersul este mai alert, cu atât arzi mai multe calorii.

Dansul

Cui nu-i place să danseze? În funcție de ritmul dansului, caloriile pe care le pierzi sunt undeva între 600-800.

Echitația

Într-o oră de echitație arzi între 200 și 600 de calorii. Restul avantajelor sunt multiple: îți corectezi postura, îți tonifiezi musculatura și…te bucuri de natură.

Zumba

Dacă vrei să-ți faci un abonament la sală și încă nu știi ce sport să alegi, atunci zumba e recomandarea noastră. Arzi cam 500 de calorii într-o oră!

Yoga

În mod sigur, yoga nu e pentru toată lumea, nici măcar atunci când vine vorba de slăbit. Dacă deprinzi tehnicile, poți arde 180 de calorii într-o oră. Să nu uităm, yoga e mai mult pentru relaxare!

Fotbalul

Sportul rege poate fi practicat și de femei. O oră de fotbal te ajută să arzi 400 de calorii și, în plus, vei avea parte de o distracție pe cinste alături de prietenii tăi.

clickpentrufemei.ro


Distribuie