Slăbește cu dieta de toamnă

Distribuie

În urma dietei de 17 zile, creată de doctorul Michael Moreno, poți slăbi între 10-12 kilograme. Bazată pe restricționarea carbohidraților răi și înlocuirea acestora cu carbohidrați buni, dieta de toamnă te poate ajuta să ai un corp armonios, mai ales dacă o combini cu un program de exerciții. 

Dieta este compusă din 3 cicluri, a câte 17 zile fiecare, ajutându-te să eviți rutina care se instalează de obicei după cea de-a doua săptămână. În acest fel, corpul va arde mai multe grăsimi și calorii.

Primul ciclu – Schimbarea obiceiurilor alimentare

Primul ciclu reprezintă cea mai restrictivă etapă, deoarece vei consuma maximum 1200 de calorii pe zi, fiind nevoită să elimini din alimentație orice sursă de carborhidrați răi, precum cerealele rafinate, pâinea albă, prăjiturile, sucurile acidulate, cartofii, produsele de patiserie și pastele făinoase. Pe parcursul celor 17 zile corpul nu va mai stoca grăsimile și vei începe să slăbești.

Al doilea ciclu – Accelerarea metabolismului

Acest ciclu este menit să reseteze metabolismul și îți permite să adaugi 200 de calorii, însemnând că vei avea voie să consumi zilnic 1400 de calorii.

Al 3-lea ciclu – Menținerea rezultatelor obținute

Ultima etapă crește cantitatea de calorii pe care ai voie să o consumi. Dacă până acum alcoolul  era restricționat, acum poți savura un pahar de vin, de exemplu. În acest stadiu se presupune că ți-ai obișnuit organismul cu hrană sănătoasă și ai dezvoltat obiceiuri alimentare noi, care îți vor fi de folos și la finalul dietei.

Exemplu de meniu:

Mic dejun: omletă din albușuri de ouă, fructe, ceai verde
Prânz: creveți, salată cu ton, orz brun, iaurt
Cină: carne de vită, pește la grătar, legume cu orez.

clickpentrufemei.ro


Distribuie