Meniu complet pentru un abdomen plat

Distribuie

Ananasul proaspăt conţine o substanţă care asigură o digestie optimă, astfel că abdomenul tău va fi plat. Descoperă ce trebuie să conţină un meniu complet pentru un abdomen plat

Combinaţiile alimentare pe care le faci pe parcursul zilei şi porţiile consumate au un impact semnificativ asupra modului în care vei simţi zona abdominală, mai mult sau mai puţin balonată. Probabil că ai constatat deja până acum că în unele zile simţi un disconfort mai accentuat din pricina balonării exagerate şi a mişcărilor intestinale, însă trebuie să ştii că totul are legătură cu ceea ce mănânci, cât mănânci şi cu modul în care combini alimentele. Potrivit specialiştilor, o combinaţie foarte proastă este aceea pe care noi o facem adesea la masa de prânz: cartofi cu carne. Această combinaţie nu numai că aduce multe calorii, punând în pericol silueta, dar generează şi o senzaţie intensă de balonare.

„Dacă veţi consuma aceste alimente împreună veţi provoca o luptă digestivă între enzime concurente. Rezultatul este că mâncarea nu va fi digerată cum trebuie şi de aici gazele, balonarea, arsurile stomacale, durerile de stomac, malabsorbţia, indigestia şi lipsa energiei”, aflăm de la nutriţionistul britanic Gillian McKeith care a scris una dintre cele mai apreciate cărţi despre nutriţie, „Hrană vie pentru sănătate”.

În plus, un aspect extrem de important pentru a avea un abdomen plat este legat de obiceiul de a face constant exerciţii pentru această zonă a corpului.

Abdomenele efectuate cu regularitate, precum şi altă mişcare fizică au un efect spectaculos asupra aspectului zonei abdominale. Atunci când musculatura din zona abdominală este fermă, nici disconfortul cauzat de balonare sau alte probleme digestive nu va fi atât de vizibil, iar abdomenul rămâne plat.

Ce trebuie să conţină un meniu complet pentru un abdomen plat?

Înainte de culcare
Ceai de fenicul

Înainte de micul dejun
Apă călduţă cu zeamă de lămâie

Micul dejun
Terci de ovăz cu nuci şi kiwi. Pune la fiert 2 linguri cu fulgi de ovăz, 1 lingură fulgi de cocos, puţină sare de mare şi apă cât să fie de un deget peste ingrediente. Se lasă la fiert la foc mic până când ovăzul absoarbe apa, aproximativ 2-3 minute. Pentru a-l îndulci foloseşte banana sau câteva stafide, adăugând apoi câteva nuci crude şi câteva felii de kiwi sau ananas (aceste două fructe sunt recunoscute pentru faptul că au enzime care ajută la digestie, accelerând metabolismul). Astfel obţii un mic dejun echilibrat, săţios, de post care conţine carbohidraţi complecși din ovăz, proteine din nuci, grăsimi sănătoase din nuca de cocos şi vitamine din fructe proaspete.

Prânzul

Somon/piept de pui/piept de curcan la grătar sau la cuptor alături de o salată de verdeţuri sau legume la abur.
Dacă preferi o variantă fără carne atunci optează pentru o salată de castraveţi, salată verde, roşii cherry, morcov răzuit, 1/2 avocado, 1 ou fiert tare, 1 lingură cu seminţe de floarea-soarelui pe care să le stropeşti cu puţin oţet sau zeamă de lămâie.

Cina

Dovlecei, mazăre şi morcovi înăbuşiţi sau la abur/mâncare de spanac cu 3-4 linguri de orez brun/quinoa.

Ce gustări poţi să incluzi în dietă?

  • ananas proaspăt
  • kiwi
  • grepfrut
  • un pumn mic de nuci caju
  • unt de arahide cu ţelină apio.
  • iaurt grecesc cu 2% grăsime amestecat cu puţină scorţişoară.
  • doi castraveţi cu ardei iute, puţin oţet şi mărar proaspăt.

Ce băuturi să consumi ca să ai un abdomen plat?

  • Ceai matcha cu gheaţă şi ghimbir.

    Ceaiul matcha este o pulbere verde obţinută prin mărunţirea frunzelor de ceai verde, ceea ce asigură numeroase beneficii pentru organism. Ştim că ceaiul verde abundă în antioxidanţi, stimulează arderile de grăsime şi are substanţe anticancerigene. În combinaţie cu gheaţa, efectul de stimulare a metabolismul este unul şi mai intens. Adaugă în această combinaţie şi ghimbirul, deoarece favorizează digestia şi arderea caloriilor. Ca să prepari acest ceai ai nevoie de: 1 linguriţă de ceai matcha, 2 linguri cu ghimbir răzuit, 1/2 cană cu gheaţă, zeama de la o jumătate de lămâie verde şi puţină miere pe care să le amesteci în blender.

  • Ceaiul de ghimbir. Acesta este unul dintre cele mai bune ceaiuri pentru un abdomen plat, deoarece stimulează digestia şi accerelează arderea grăsimilor.
  • Ceaiul verde simplu. Consumă-l după o masă în care ai mâncat mai mult, deoarece este un adjuvant excelent pentru digestie.
  • Ceaiul de păpădie. Are de asemenea un efect diuretic şi detoxifiant pentru ficat. Astfel, riscul de retenţie de apă este unul diminuat, favorizând o problemă în minus pentru sistemul digestiv şi un abdomen plat.
  • eva.ro

Distribuie
..