Cele mai bune 3 exerciţii pentru sâni mai fermi

Distribuie

Dacă vrei să ai sâni mai fermi trebuie să lucrezi muşchii pectorali. Introdu în rutina ta zilnică aceste exerciţii care tonifiază musculatura şi fac bustul frumos!

Cu exerciţiile potrivite poţi să întăreşti musculatura şi să ai sâni mai fermi. Trebuie doar să faci cu regularitate aceste cinci exerciţii şi rezultatele nu vor întârzia să apară.

Exercițiul nr. 2

Dhanurasana sau Poziţia Arcului lucrează muşchii umerilor, ai pieptului şi întinde foarte bine tot corpul.
Stai pe burtă, îndoaie genunchii şi apucă gleznele cu mâinile.
Ridică simultan picioarele şi pieptul de pe sol, încercând să le duci către tavan.
Capul se ţine ridicat şi pieptul se duce cât mai înainte.
Genunchii sunt depărtaţi la nivelul umerilor în timpul ridicării.
Menţine poziţia timp de 30 de secunde, respirând şi inspirând pe nas. Repetă postura de 3 ori.

Exercițiul nr. 3

Cu ajutorul unor gantere mici poţi să lucrezi foarte bine muşchii pectorali care ajută la susţinerea bustului. Din poziţia stând drepţi cu ganterele în mâini, genunchii puţin flexaţi şi trunchiul aplecat puţin în faţă, inspiră şi ridică mâinile (cotul este puţin flexat şi antebraţele vor fi paralele cu solul). Se fac două seturi de câte 12 repetări fiecare.

Iată care sunt cele mai bune 5 exerciţii pentru sâni mai fermi:

1 din 6

Exercițiul nr. 1

Flotările rămân printre cele mai bune exerciţii care întăresc muşchii pectorali. Ca să-ţi fie mai uşor, execută flotările cu genunchii pe sol şi picioarele încrucişate, iar palmele ţine-le cât mai depărtate de corp. Coatele se îndoaie în exterior pe măsură ce laşi corpul spre sol şi revin în poziţia iniţială la ridicare. Se fac trei seturi de câte 12-15 flotări.

Distribuie